دقیقا منم واسم سواله
من دوشب قرص گذاشتم رابطه هم بدون جلوگیری داشتم،کلی هم شب پیاده روی کردم،ساعت ۵ صبح حس کردم خیسم بیدار شدم گفتم حتما مثل همیشه ترشح،بعد نشستم ک پاشم برم دسشویی دیدم تشک کمی خیس شده رفتم دسشویی دیدم بند نمیادو هی بیشتر میشه،دیگ شوهرم بیدار کردم رفتیم بیمارستان تو راه دقیق یادمه ۱۰ دقیقه ای یبار درد پریودی میومد و میرفت تقریبا ساعت ۸ بود دردا شد ۵ دقیقه ای یبار و یکمی دردش یکم از پریودی بیشتر شد دیگ دردادم ۹ صبح خیلی زیاد شدن آمپول بهم زدن ۷ عصر گلپسرم موقع اذان با صدای اذان بدنیا اومد
یهو زیر دلم تیر میکشید درد میگرفت بعد ول میکرد
همینطور تکرار میشد
دیگه نشد دردو تحمل کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.