سلام ب همه
بین اسم جانا ، سوفیا ، رستا
شما کدوم انتخاب میکنید

۹ پاسخ

رستا

رستا.....

اسم دخترم جانا هسش. صداش میکنیم جان من 😃♥️

سوفیا

رستا

سوفیا

وگرنه همشون ناز هستن

اسم خودت چیه مامانی بگو ببینیم کدوم بیشتر آهنگش میخوره

۳تاشم‌قشنگه
جانا میزاشتم

سوال های مرتبط

مامان رها مامان رها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لپ لپ🩷 مامان لپ لپ🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان jojo مامان jojo هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق 🐣 مامان فندق 🐣 هفته سی‌ویکم بارداری