سلام کدام نوع سرلاک خوشمزه هست با چه طعمی

۵ پاسخ

اره می‌دونی برنج گرفتم وقتی میخوره استفراغش می‌کنه گفت طعم دیگه بهش بدم

مهوا حریره بادام دوس نداشت با اینکه خوشمزس
سرلاک فرنی میخوره گاهی طعمشو دوس داره
پایان ۷ ماه گندم و خرما، گندم و موز میگن خوشمزس فعلا نخریدم براش

ولی باز هم باید ببینی نی نی از چه طعمی خوشش میاد

ماالان گندم ک موز گرفتیم خیلی خوشمزس،سیب و گندمم قبلن رفتیم اونم خوشمزه بود

سرلاک حریر بادام

سوال های مرتبط

مامان ❤️قند عسل ❤️ مامان ❤️قند عسل ❤️ هفته سی‌وسوم بارداری