اره میدونی برنج گرفتم وقتی میخوره استفراغش میکنه گفت طعم دیگه بهش بدم
مهوا حریره بادام دوس نداشت با اینکه خوشمزس
سرلاک فرنی میخوره گاهی طعمشو دوس داره
پایان ۷ ماه گندم و خرما، گندم و موز میگن خوشمزس فعلا نخریدم براش
ولی باز هم باید ببینی نی نی از چه طعمی خوشش میاد
ماالان گندم ک موز گرفتیم خیلی خوشمزس،سیب و گندمم قبلن رفتیم اونم خوشمزه بود
سرلاک حریر بادام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.