۴ پاسخ

نه عزيزم خون ريزي زياده ما همه ازين پوشك بچه بزرگا گذاشتيم
دو سه روز بعد كمتر ميشه ميتوني ازينا بذاري بعدم در حد ترشح ميشه ميتوني پد روزانه بذاري

نوار جواب نمیده من پوشک بچه میزارم

من سزارین بودم چند روز اول پوشک بچه از اون ساده بزرگ ها میذاشتم نوار بهداشتی جواب نمیده 😩

فک کنم اکثر خانوما ک نظراتشونو خوندم بیشتر پوشک بچه سایز بزرگ بعداز زایمان استفاده کردن اگر خونریزیتون زیاد باشه نوار بهداشتی جواب نمیده عزیزم،البته من خودمم سر زایمان اولم چندروز اول ک خونریزی شدید داشتم یادمه دوتا دوتا پوشک بچه میزاشتم بعدا دیگه نوار گذاشتم

سوال های مرتبط