۳ پاسخ

قبلا واکسن چهارماهگی سه تا بود‌دوتا پای راست بکی چپ ولی جدیدا یکیش ترکیب شده شده کلا دوتا حواست باشه نذاری سه تا امپول بزنن بچه خیلی اذیت میشه ببر مرکز بهداشتی که دوتا میزنه

دختر اولم اصلا اذیت نشد نگران نباش
دومی ۸ تازه واکسن دوماهگی داره

برا ما خیلی خوب بود فقط یکم بی اشتها شده وگرنه حالش خوب بود تب نکرد

سوال های مرتبط