۲ پاسخ

ای ننه بچم خیلی گرسنه اس
من عاشق نوزادم
خیلی دارم وسوسه میشم ولی انقد گرونی و بدبختی هست نمیتونم دیگه خرج سومی رو بدم

خیلی قشنگہہہہہہہ

سوال های مرتبط

مامان رادمهر 👶 مامان رادمهر 👶 ۱۵ ماهگی
مامان نیلا و نیهان مامان نیلا و نیهان ۱۱ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۷ ماهگی
مامان آروشا❤️ مامان آروشا❤️ ۹ ماهگی
مامان پرنیان وپریماه💎💎 مامان پرنیان وپریماه💎💎 ۶ ماهگی