۵ پاسخ

مرسسسسی از همگیتون مهربونا❤️😘

ن والا خداروشکر من شنبه زده بودم خوب بود ب اون سختی و وحشتناکی ک میگن نبود مث بقیه واکسن فقط یکم درد داشت

نه اصلا دختر من که بد واکسنه همیشه سر واکسن هااش یه دور هم مریض شده ۱ماه اسیر می‌شدیم برخلاف تصورم خیلی راحت بود این واکسن

نه بابا نترس سخت نیست فقط تنها کاری که میکنی سر ساعت پاراکید و روز اول خیلی بازیش بده و بزار راه بره

والا واسه دختر منکه خیلی آسون بود هر ۴ ساعت بهش پاراکید دادم خداروشکر تب نکرد فقط عصر یه کمی پا درد داشت کلی هم بازی کرد فرداش دیگه کامل کامل خوب بود

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی
مامان دیاناهدیه خدا مامان دیاناهدیه خدا ۲ سالگی