۶ پاسخ

اصلا نترس فقط استامينوفن و بروفن رو هر ٤ ساعت بده
فقط شب اول يكم درد داره

من دوتاهااذیت شدم این پسرم میترسم برم بزنم

خیلی ساده تر از چیزی که فکر میکنی😊

دختر من که اصلا تب نکرد. فقط تا فرداش پادرد داشت

منم مثل شما پر از استرس بودم .ولی اصلا خداروشکر اذیت نشد . با این که تب نکرد ،ولی مرتب یه روز هر ۶ ساعت بهش پاراکید دادم که درد پاش معلوم نکنه براش . ایشالا برا شما هم آسونه.

واسه ما آسون بود ایشالا برای شما هم همینطور باشه

سوال های مرتبط

مامان رسا مامان رسا ۲ سالگی
مامان دیاناهدیه خدا مامان دیاناهدیه خدا ۲ سالگی