اصلا نترس فقط استامينوفن و بروفن رو هر ٤ ساعت بده
فقط شب اول يكم درد داره
من دوتاهااذیت شدم این پسرم میترسم برم بزنم
خیلی ساده تر از چیزی که فکر میکنی😊
دختر من که اصلا تب نکرد. فقط تا فرداش پادرد داشت
منم مثل شما پر از استرس بودم .ولی اصلا خداروشکر اذیت نشد . با این که تب نکرد ،ولی مرتب یه روز هر ۶ ساعت بهش پاراکید دادم که درد پاش معلوم نکنه براش . ایشالا برا شما هم آسونه.
واسه ما آسون بود ایشالا برای شما هم همینطور باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.