با اینهمه علائم...پریود شدم

۴ پاسخ

کی الان خوبه حداقل تاخیری بیشتر نمیخوری

علایمتون چیا بود؟

منم انقددد علائم داشتمممم دوروز جلوتر پریود شدم

ماه بعدی ایشالا

سوال های مرتبط

مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان .... مامان .... هفته هشتم بارداری
مادر آینده مادر آینده قصد بارداری
منتظر نینی آینده🩵👼🏻🩷
صبر🌱 منتظر نینی آینده🩵👼🏻🩷 صبر🌱 قصد بارداری
مامان 🐣mahlin🐣 مامان 🐣mahlin🐣 ۴ ماهگی
منتظره معجزه 🌱 منتظره معجزه 🌱 قصد بارداری
مامان امیر عباس مامان امیر عباس هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی دومی🩷 مامان نی نی دومی🩷 هفته هشتم بارداری