۸ پاسخ

من ۱۳۰کیلو شده بودم بارداریم هندونه و مبل بلند میکردم همه میگفتن مگه رضازاده ای استرس میگرفتن
حالا ۶ماهه بودم رفتم شیطان کوه پیاده روی تا بالا😂

عزیزم من پایین ترین قسمت نخام تو لگنم انقدر درد میکرد شبیه فلج ها بودم از رو صندلی ماشین نمیتونستم بلند شم یه ۱۵ دقیقا طول میکشید
اگه هم یه دفعه بلند میشدم جیغ میکشیدم از دردش
سزارین انقدر درد نداشت که اون نقطع از
کمرم داشت

قضاوت نکن بنظرم
من خودم تو بارداری سیاتیک گرفتم مشکل کمر داشتم
دو نفر باید زیر بغلمو می‌گرفتند تا بلند بشم یا بشینم
دستشویی نمی‌تونستم برام
حتی نمی‌تونستم کفشمو بپوشم یا جوراب پام کنم
یادم میاد حالم بهم میخوره
وقتی سزارین شدم روز اول پا شدم خودم کارامو کردم
ده روز تو بیمارستان بالا سر بچم بودم
حتی یه شب شبیه این زنایی ک زائیدن نیفتادم زیر جا

نمیشه قضاوت کرد
من از ۴ ماهگی لگن درد وحشتناکی داشتم راه رفتن نشستن خوابیدن همه چی برام مصیبت بود
۴ ماهگی میگفتن چرا انگار ۹ ماهه ها راه میری میگفتم بابا به خدا لگنم انگار از هم بازززز شده انگار شکسته واقعا من ۵ ماه درد شکستگی داشتم

بعد شما میگی اسباب کشی کردم و فلان خدا رو شکر ک اتفاقی برات نیفتاد
ولی من سی و چهار هفته اسباب کشی کردم بچم دنیا اومد
بدن با بدن متفاوته

بعضیا این مدلین...من ی روز قبل رفتن برا زایمان تو۴۱هفته با دوستام رفتیم جنگل🤣🤣🤣تازه سگم دنبالمون کرد
مامانم بنده خدا چقد حرص خورد یجا رفتیم گوشی آنتن نداست🤣🤣🤣

نمی‌دونم چرا حس کردم از اقوام شوهرته هول و هوش جاری خواهر شوهر 😂😂😂

😂😂😂😂 حتما والا حضرت سلطنت الملوک رو بارداره

سوال های مرتبط

مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ ۲ سالگی
مامان 🥑Avocado🥑







🥑Avocado 🥑 مامان 🥑Avocado🥑 🥑Avocado 🥑 ۲ سالگی