منم اینجورم منم قرص میخورم و وسواس فکری دازم یعنی اگه قطع کنم وسواس فکری دیونم میکنه خیییلی بده هیچ جوره ام نمستونم قرصشو ول کنم خیلی سخته
آسنترا فقط داده در کنارش دارو نداده
عزیزم خوب میشی داروهاتو مصرف کن حتما منم همینجور بودم و کامل درکت میکنم الان خداروشکر خوب شدم و یک قرصمم قطع کردم
قرص چی میخوری؟دکتر رفتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.