اگه نگیرم همش تو خودش میپیچه راحت نمیخوابه بیدار میشه گریه میکنه
هر چی میگن ول کن من از ۱۵ روزگی خابیده شیر میدم شبا هم اروغ نمیگیرم ولی بچه من بالا نمیاره کلا خداروشکر
نوزاد رو خوابیده شیر نده برای خوابیده شیر دادن خیلی زوده ، آروغ رو بگیر
عزیزم ازالان زوده واسه اروق نگرفتن حتما بگیر
اگه بالا نمیاره نگیر خوابش مهم تره
بچه منم وقتی میخابه اروغ نمیزنه. براش تشک انتی رفلاکس خریدم روی اون میزارم میخابه
حتما باید بگیری،برای من پیش اومده موقع شیرخوردن خوابید،چند دقیقه بعد بالا. اورد
کار خطرناکی میکنی دیگه
اروغشو نگیری بالا میاره و تو خواب اگه زاویش بد باشه خدانکرده موجب خفگی میشه
اگرم این بالا اورذن زیاد بشه دریچه معذش گشاد میشه و تبدیل ب رفلاکس میشه
آره
نگیرم بالا میاره
پسرم وقتی خابه دیگه اروغ نمیزنه
اذیت میشه
من میگیرم اگر نگیرم بالا میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.