۶ پاسخ

بچه من تو خواب آروغ نمیزنه ، اکه شیر بخوره و خوابش ببره دیگه نمیگیرم ولی اگه بیدار باشه حتما میگیرم

نه چون خوابه کلا شب شیرم تو خواب میخخوره دیگ دلم نمیاد بیدارشه نمیگیرم

آره سعی میکنم بگیرم..چون شیر برمیگردونه میترسم

دقیقا سخته

نه نمیگیرم دیگ تا یک ماهگی میگرفتم

برامن ک نه خواب نمیزازه😂😂😂😂

سوال های مرتبط