۴ پاسخ

سخت زمانی بایدگفت که سینه خیزمیشم 4پامیشن.اخخخخخخخ پدر آدم در میاد

تا4ماهگی مامانم بود.بعداون همسرم کمک میکنه.ولی صبحا که تنهام شیر درست میکنم اول هردو رو روی بالشت میزارم شیرمیزارم دهنشون.هردو رو نگه میدارم تابخورن.جدیدا یادگرفتن خودشون نگه دارن.یکی یکی آروغ میگیرم.هرچند دیگه مثله قبل نمیگیرم.
فقط بگم دوقلویی سخت ترین کاره دنیاست.شما فعلا لذت ببر .بچه های من مخصوصا دخترم شیطون شدن.همه بهمون میگن خدا بهتون صبربده

واقعا بدون کمک نمیشه من خونه مامانم اینام نمیدونم تا کی باید اینجا باشم . یهو دوتا با هم گشنشون میشه آدم نمیدونه به کی برسه 😅

بایدکمکی داشته باشی.تنهایی اصلانمیشه

سوال های مرتبط