۹ پاسخ

آخ آخ دقیقا سرساعت ۹ شب که میشه میاد سراغم🤐🤐😮‍💨

من بعضی روزا میاد سراغم

اره سردرد عادیه اوناییم که میگرن داشتن بدتر میشن ولی دکتر ب من گفت اگر یکسره درد بگیره خوب نشده مثلا دوروز باید ب پزشک بگی

منم داغونم از سردرد

منم میگیرم و تحمل میکنم☹️

من الان دو روزه سر دردم 🥲هرچی استامینوفن میخورم خوب نمیشم

منم میشم🥲🤦

آره عزیزم بیشتر باردار سرد میشن منم همینطوریم 🥲

منم بعضی وقتا اینجوری میشم
ی استامینوفن ساده بخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وهفتم بارداری