نفخ میکنی میگیره ول میکنه مال همون الوچه اس
دل پیچه و نفخ
سردی میکنی چای نبات بزن
دلم چاقاله خواست 😭
وای منم میخوردم از معده درد و شکم درد مردم
دیگه اصلا نخوردم ارزش نداره😕
بخاطر نفخه.
درد نفخ مثل درد پریودی میپیچه توی دل برا همین اشتباه میکنی. درد پریودی مداومه اما نفخ لحظه ایه.
یه کیوی ببخور روزانه بهتر میشی
عزیزم اشتباه منو نکن من انبه خوردم اونم مثل الوچس نفخ شدید گرفتم درد پریودی کمر و شکم داشتم میمردم دو شب نخوابیدم رفتم سنو وضعیت بچه عالی بود یهو دیدم دکترم میگ مشخصه شکمت نفخ کرده تا درد های دیگ الان یکم بهترم ولی بازم اثراتش مونده
اره از اونه منم دو روز پشت سر هم خوردم یعنی از دل درد داشتم میمردم
عرق نعنا بخور اگه خوب شدی نفخ
احتمالا بهت نمیسازه سردی میکنی. کم تر بخور
فک نکنم ازونا باشه
سردی ات میشه
نفخ داره
واس اونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.