۴ پاسخ

پسر منم رفلاکس شدید داشت اخرین بار ب دکترش علائمشو گفتم گفت حساسیت ب پروتین گاوی داره شیر خشکشو عوض کرد اپتامیل پپتی میدم برابه الرژیه گوش شیطون کر الان خیلی بهتر شده بالا نمیاره حالت جویدنش خوب شده
برایه کولیک هم اگه میتونی قطره ابنفکول بخر اب رو اتیشه پسر من یدونه خورد کامل خوب شد

شیر خشک اگه میدی باید ای آر بدی

منم اس امپرازول دادم تاثییری نداشت ولی الان پپسومید فاموتیدین میدم خیلی راضی ام ازش من از دوماهگی میدادم شبی نیم سی سی خیلی کم بیشتر بدی عوارض داره ولی با مشورت پزشک بنظرم بهش بده چون روی خود جعبه نوشته از سه ماه من دکتر دوماه و خورده ای بود بچم نوشت براش

من پنتاپرارول مبدم بدک نیست ولی بعد قطره هاش هصر ب بعد بالا میاره میخای داروشو عوض کن خودتم چیزای حساس نخور

سوال های مرتبط