۷ پاسخ

والا من از جام بلند میشم همچین سفت میکنه خودشو میگه تو اصن تکون نخور😐

دقیقا منم همینطورم هرچی میگذره بدترمیشه که بهترنمیشه

آره گلم طبیعیه

اره طبیعیه عزیزم

اره بابا من که دو بار بشین پاشو هم میکنم تو خونه کمر درد و دل درد میگیرم از همه چی افتادم دیگه باید چقد دراز بکشم تا آروم شم

من خرید هم زورکی میرم

اره من خونه هم كار ميكنم شكمم سفت سفت ميشه

سوال های مرتبط