۱۱ پاسخ

حدودا۱۰دقیقه تایه ربع حالت ایستاده تو بغلم نگهش میداشتم،بعدبه پهلو میخوابوندم و حتماپشتش یه حوله لوله میکردم میذاشتم ک صاف نخوابه یه موقع،بعدم که بیدارمیشدتا برش میداشتم اروغشو میزد و دوباره شیرمیخورد

منم رو شونم آروغشو میکیرم دوباره خودش میخوابه

وای خدایا من بچه دااری بلند نیستم
اصلا نمیدونم اروغ گرفتن چجوریه
چیکار بایذ بکنم🥺 شما چجوری یاد گرفتی ؟
هیچی بلد نیستم

نه حتما باید آروغش رو بگیری خطرناکه

من یه ربع تقریبا عمودی نگهش میدارم و پهلو میخوابونمش و سطح شیبدار میخوابونم

پسر من به احتمال 99 درصد بالا میاره مجبورم بادگلوشو بگیرم . ولی بچه های قبلیم اینطور نبودن منم میذاشتم همونطوری بخوابن

من سعی کردم اروغشو بگیرم هر دفعه بیدار میشد گریع میکرد دیگ نگرفتم😑

میگن حتی اگع آروغ هم نزد ده دقیقه بزنید پشتش

عاروغشو بگیر بعد بخوابونش

من میگیرم آروغشو ااز خواب بیدار میشه با پستونک خوابش میکنم یا میزارمش تو پتو میخوابه

نه من حتما اروغشو میگرفتم دوباره روشونم میخوابید

سوال های مرتبط