سلام عزیزم زیر ی تاپیک نوشته بودی ک. یدونه بخیه سزارینت باز شده و دکتر میخاست بستری کنه نزاشتی... چیشد بعدش با دارو خوب شدی یا امپول
پاشویه و استامینوفن
سیب و آب سیب بهش بده مثل دارو منظم بده بهش
تو جورابش پیاز بزار
پاشویه ش کن
همینو کم داشتیم... بچه یه طرف شوهراهم یه طرف
والا موندم بگم کف پاهاش پیاز حلقه کن بذار یا فقط رو بچه ها جوابه
ولی استامینو فن بده شیاف تب هم بذاره
تند تند بره دست و پا و صورتشو با اب ولرم بشوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.