منم خیلی گرممه همش آب و هندونه خنکککک میخام
نه منم همینم و دیشب هم حموم بودم اتفاقا
گرمههههههه من الان چند ماهی هست گرمم میشه بخاطر بارداری😕😕
من پاهام فقط آتیش میگیره،،دلم میخاد فقط پاهامو تویه سطل پر از آب یخ بزارم تا آروم بگیرم،،با اینکه اسپیلت هم یکسره روشنه،،ولی پاهام خیلی گرمن،،شب تا صبح بیدارم خابم نمیبره
حس متقاااااابلللللل سیم ثانیه ای عرق میکنم مثل ابشار
من یخ خشک میگیرم دستمو میخوابم خیس عرقم از گرما همه پنجره هام بازه
منم همينطور بودم،تو زمستون كولر روشن ميكردم مستقيم روم بود ولي باز از شدت گرما كلافه ميشدم
بعد از زايمان ديگه اون حالت از بين رفت،خيليييييي بهتر شدم
تحمل كن چيزي نمونده عزيزم😍
😭😭😭هیچکس منو درک نمیکنه میگن چرا میگی گرممه
اصفهانم،هنوز هوا خنکه ولی من اتیش میگیرمممم
من تو اتاق خابیدم تو سالن بخاری روشنه من پنکه زدم 😂
اره اره منم گرممه جدیدا خیلی دارم نابود میشم
اخ گفتیییی🥲
سلام عزیزم منم همینم دارم خفه میشم همش از گرما
منم یهو خیلی گرمم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.