پایین شکمم
شکم و پهلو معمولا حس میکردم
برای من نوشته سفالیک ولی توپهلوم حس میکنم
سکسکه از چند هفته حس میشه اصلا من چرا نمیفهمم🥲🥲
چرا نینی من فقط یکبار سکسکه کرده🥹البته سر دخترم اینقدر سکسکسه میکرد . رفلاکسی شد شدید . نمیدونم ربط داشت یا نه
زیر ناف
سکسکه نمیکنه
من قشنگ تو واژنم یوپ
زیرناف سمت راست یا چپ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.