۹ پاسخ

پایین شکمم

شکم و پهلو معمولا حس میکردم

برای من نوشته سفالیک ولی توپهلوم حس میکنم

سکسکه از چند هفته حس میشه اصلا من چرا نمیفهمم🥲🥲

چرا نینی من فقط یکبار سکسکه کرده🥹البته سر دخترم اینقدر سکسکسه میکرد . رفلاکسی شد شدید . نمیدونم ربط داشت یا نه

زیر ناف

سکسکه نمیکنه

من قشنگ تو واژنم یوپ

زیرناف سمت راست یا چپ

سوال های مرتبط