۳ پاسخ

تو شکم فقط سلامت ریه اس و حالا شاید تپل شدنش🫠
رفلاکس نیس ک

توی شکم نشون دهنده تکامل سیستم عصبی و تنفسی بچست خیلی خوبه یعنی همه چی روی رواله و خونرسانی هم قشنگ داره انجام میشه

🤨🤨🤨

سوال های مرتبط

مامان فندق وبادام😍 مامان فندق وبادام😍 ۱۴ ماهگی
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری