۹ پاسخ

باید قد دراز کش حساب کنی قدش پسرت هم عالیه عزیزم هر بچه ای فرق داره قابل مقایسه نیست قد و وزن آخه ژنتیک مهمه

پسر من ۸۲
قدش کوتاهه پسرم ب من کشیده فک کنم🤦🏼‍♀️

از بعدی که میتونن بایستن ایستاده باید بگیری و درسته خوابیده چند سانت بلند تر

اینجا رو نگاه کنی بعضی مامانا میگن قد بچمون ۱۰۰ سانت هم هست.ول کن بابا اینجارو.

اینجا رو ول کن عزیزم، تو اگه نمودار رو نگا کنی میبینی نمودار سبز تو این سن دور و بر ۸۵ یا ۸۶ عه، پس یعنی میانگین بچه ها همونه

🥹پسر من که ۹۰ تو سن دخترتون خوبه که

ن پسر من ۸۴ هست

خیلی خوبه که دختر من 19ماهگی 85 بود از نمودار سبزیکم رفته بود بالا

پسر من ۸۴😔😔

سوال های مرتبط

مامان دلاوا مامان دلاوا ۲ سالگی