۶ پاسخ

اگر میخوای راحتتر شیرش بدی ببر پسر من اصلا اینقدر دستاش میورد تو صورتش و اینا نمیزاشت روز اول اصلا

من جفت رو گذاشتم

اگر بیمارستان خصوصی میری نیازی به فلاسک نیست خودشون آب جوش و چایی میدن

فلاسک ببر …قنداقم لازم نیست ولی اگه دوس داری ببر

فلاسک واقعا لازمه

نه نیازی نیست قنداق اما فلاسک برای خودت نیاز هست

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسلا مامان شیرین عسلا ۱۴ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۱ ماهگی