سلام خانومای دوقلو دار چه اسمی انتخاب کردید ؟

۴ پاسخ

من ماهلین و هایلین

من واقعا موندم ،خیلی ام موندم
دیار و دلین گفتم دلین به دلم نمیشنه
هانا و هامین گفتم هامینش زیاد به دلم نمیشینه
ارسین میگم باز دخترونه چی بزارم
کایان میگم‌باز برا دخترم میمونم ،،اصلا ی وضعی،

من اگر دوقلو پسر داشتم
آراس و آراد
هیراد و آراد
یا مثلا آراس آوا
دیاکو و دلانا
کایا یا کایان و کایلین

من فعلا دیار و دلیار

سوال های مرتبط

مامان گیتی و میکائیل مامان گیتی و میکائیل ۴ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری