۱۳ پاسخ

ما گفتیم ولی کاش نمیگفتم الان هرکی میرسه یه چیز میگه نظرات زیاده ماشالله
اعصابم خورد شده به شوهرم گفتم از غصه عوضش میکنم

من از چندسال قبل گفتم الان فشار عصبی روی تمام خانواده ی شوهرمه که چرااین اینو اونا نزاشتن 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

نگی بهتره نظر میدن که خوبه یا نه و اسمای دیگه پیشنهاد میدن

نه نمیگم والا فورا اظهار نظر میکنن اصن ب کسی مربوط نیس گفتم نمیدونم فعلا چی میخوام بذارم🥰😹

نه نمی‌گیم

من سر دخترم به همه گفتم دنیا بعد دیگه همه دلنیا صداش کردن اگه یه درصد می‌خواستم عوضش کنم نتونستم ون با این اسم صداش می‌کردم ولی سر دومی اگه خدا بخواد فتم نمی‌گم فعلاً به کسی و باید گفت بین چند تا اسم گیر کردم

نه
میگم تودلی

نه نمیگم که کسی نظر نده

من از اولی که حتی نمیدونستم هم دختره میگفتم نورا میزارمش😂

اره من از الان گفتم دیگ هی اظهار نظر نکنن😑😂😂هر کی یچی میگف ول نمیکردن دیگ

آره پرسیدن گفتیم
البته گفتیم صد در صدی نیست و هنوز داریم میگردیم😅

آره من قبل از بارداریمم به همه گفتم 😂

ما گفتیم

سوال های مرتبط

مامان معجزه 💕 مامان معجزه 💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیلین ،آریا مامان آیلین ،آریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی