چند ساعت دیگه نوبت سونو ان‌تی دارم، از ۶ بیدارم خوابم نمی‌برههه🤌🏼

۲۰ پاسخ

انشالله همونی که بخوای بشع

منممممم از ۶ بیدار شدم بزور خوابیدم تا ۸
الان نوبت نگرفتم نشستم میگه شاید ۱۲ اینا نوبتم بشه ☹️☹️

استرس نداشته باش عزیزم همه چی خوبه انشاالله 😍🥹

نگران نباش استرس نداشته باش که بچه حرکاتش خوب باشه

منم دوشنبه نوبت دارم از همین الان دارم گریه میکنم از استرس

نگران نباش همه چی خوبه🧸

منم هفته اینده میرم خسته شدم از انتطار

منم دقیقا ولی بیشتر بخاطر حالت تهوع بیدارم اینقد حالم بده نمیذاره هیجان داشته باشم

وای منم همین طور دو ساعت دیگه ان تی دارم تا صبح ده بار از خواب پریدم

هممون از این استرسا داشتیم خواهر من از شب خوابم نبرده بود میری میبینی نی نی رو آروم میگیری و راحتتت می‌خوابی ایشالله

انشالله خیلی خوشحال وبا حال خوووب بیای🎀🩵💜♥️💗😍

منم فردا انتی دارم🫠🫠🫠

انشالله همه چیز عالیه به خدا بسپار 😍🌿برا منم دعا کن 🫶🏻

انشالله که هممون خوشحال از سونو برگردیم

منم امروز ان تی دارم همه شب رو خواب میدیدم رفتم سونو الانم از دو ساعت پیش بیدارم

خدا پشت و پناهت باشه

انشاالله همچی خوبه

نگران نباش

منم امروز نوبت دارم ازصبح زود بیدارم بس زهر زرد بالا آوردم گلوم زخم شدهه

نگران نباش ان‌شاءالله همه چی ب خوبی پیش بره

سوال های مرتبط

مامان آریسا و تودلیم🫀 مامان آریسا و تودلیم🫀 هفته هجدهم بارداری
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی