من از مدیر مهد پرسیدم گفت پیش یک اجباری نیست
بعضی مدرسه ها پیش یک هم اجباری کردن من اینجا با یه مدیر حرف زدم گفتن براثبت نام مدرسه ما مدرک پیش یک هم الزامیه.
من پسرم اسفند 1400 هست امسال باید بره پیش 1 درسته اجباری نیست ولی درسته یا سال دیگه پیش 1 باید بره
دخترمنم باید برم هنوز نمیدونم بزارمبره یا نه
نه عزیزم من که نمیذارم بره
نههههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.