بچه منم بعد 2ماهگی چشش نزنم گوش شیطون کر. خیلی بهتر شده البته دارو هم میدم بهش بی بی کر و کولیک پدیا بست میدم
تا ۳، ۴ ماهگی اوجش بعد خیلی کم میشه دختر من همون نهایتا سه ماهگی زیاد اذیت بود بعدش خوب شد. به نظرم به مراعات غذایی مادر هم مرتبطه انصافا من هیچی نخوردم رژیم سختی بود. مرغ و گوشت گوسفندی و میوه هم سیب و انار
به من میگفتن چهل روزگی
ولی خوب نشد
الان میگن ۷۰روزگی😭امیدوارم تا ۷۰روز خوب شه
اصولا۴ماهگی
پسر من الان 2ماه و 12 روزه خیلی بهتر شده دکتر گفت تا سه ماه کامل خوب میشه. پسر من از ساعت 10شب تا 4 صب یه سره گریه میکرد ولی الان اون تایمو خوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.