وای دقیقا منم تواین حالتم این زایمان دومی ترسم بیشتره هرشب کابوس خابم نمیبره ازفکر زایمان خداکمکون کنه فقط😮💨
واای منم ۵سال پیش یه زایمان داشتم طبیعی،،الان برای این بچه م میترسم،همش میگم کاش سزارین بشم
سلام میشه ماه آخر خانما برا پا ها لاک ژل زد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.