۳ پاسخ

وای دقیقا منم تواین حالتم این زایمان دومی ترسم بیشتره هرشب کابوس خابم نمیبره ازفکر زایمان خداکمکون کنه فقط😮‍💨

واای منم ۵سال پیش یه زایمان داشتم طبیعی،،الان برای این بچه م میترسم،همش میگم کاش سزارین بشم

سلام میشه ماه آخر خانما برا پا ها لاک ژل زد

سوال های مرتبط