وای خیلی خوبه که ،، حس میکنم دخترا بیشتر حواسشون ب پدر و مادر هست تو پیری
من خیلی خوشحالم ولی دوست داشتم پسر باشه ولی الانم اصلا اصلا نا راضی نیستم
دختر ندارم ولی اولی پسر بود دومی هم پسر حس سردرگمی دارم
وای من خودم همیشه دلم خواهر میخواست
دلم یه دختر میخواد میمیرم براش
حس عالی
من خودم یه خواهر بزرگتر دارم
وااای انقدددد خوبه که نمیدونی ۲۴ فقط داریم با هم درد دل میکنیم حرف میزنیم
بنظر من داشتن دوتا جنس جور یه نعمته بزرگه
خیلی خوبه من یه دختر دارم ولی هنوز نمیدونم این یکی چیه عمیقا دلم میخاد دختر باشه
وای من از ذوق اینکه دارم دختر دار میشم اشک شوق ریختم بچه اولمم هست
اولش کلی گریه کردم درحد یک روز.
بعد بی حسی
حالا انقد ذوقش رو دارم که حد نداره
من اشک شوق ریختم.هزار بار گفتم شکر.ولی حسای دیگم داری سخت نگیر فشار جامعه و اطرافیان ذهنیت هممون خراب کرده..اما توجه نکن بگوشکررررررر برا وجودش وسلامتیش دخترا گنجن عشقن
در پوست خود نمیگنجیدم چون خودم خواهر ندارم برای دخترام خیلی خوشحال شدم که مونس و همدم همدیگه میشن
منم دوس دارم بچه هام هم جنس باشن
اینجوری خیلی قشنگه
سومی هم دختر شده اتفاقا برا سومی بیشتر ذوق دارم دور از ذهنیت اینکه حتما هر دو جنس هم ادما دوس دارن داشته باشه به این فکر میکنم که ۳ خواهر با فاصله سنی کم نعمتیه که به هر کسی داده نمیشه یه مثلث قوی شدن نیاز به دوست ندارن دارم فک میکنم اگر روزی حتی سرخوردم چجوری سه تا فرشته دارم که نگرانم باشن کمک کنن زود خوب شم به چیزای خوب و قشنگ فکر میکنم به اینکه مسافرتا چقدر بیشتر خوش میگذره
من چی بگم همه بچه هام پسر هستن دختر ندارم😭🤕
حس خوشحالی ذوق .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.