من اولی رو به دنیا بیارم بعدش دیگه فکر کنم یائسه بشم🤣🤣
دخترم پنج سالشه الان دومی رو باردارم
۸ سال
من به وجود سختی های این بارداری که اولین بارداریم هست به امید خدا سالم به دنیا بیاد نمیزارم بیشتر از ۲ سال اختلاف داشته باشه با خواهر یا برادر بعدیش قربونش برم
دوسال و 3 ماه
الانم باردارم ناخواسته
من اولی رو باردارم😊 و فکرکنم دیگه بسه😉
پسرم ۴ سال و ۳ ماهش میشه بچه دوم ان شاالله بدنیا میاد
بعد ۱۳ سال دومی باردارم
دخترم شش ساله الان دوباره باردارم
3سالش شد و خدا خواست دومی رو باردار شدم
دخترم ۵ سالش الانم باردارم
۱۰سال پسرم الان دومی رو باردارم
پسرم هفت سالشه دومی رو باردارم
سه سال و نیم
دخترم ۱سال ۴ ماهشه
الانم ۴ ماه باردارم
دخترم چهارسال وچهارماهشه دومی روباردارم
۱ سال و ۹ ماه و خدا خواسته بود قصدش رو نداشتم الان باردار شم❤️
دو سال و چهارماه
پسرم ۴ ساله ک شد دومی رو باردار شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.