بچه اولتون چند ساله بود که دومی رو باردار شدین؟

۱۹ پاسخ

من اولی رو به دنیا بیارم بعدش دیگه فکر کنم یائسه بشم🤣🤣

دخترم پنج سالشه الان دومی رو باردارم

۸ سال

من به وجود سختی های این بارداری که اولین بارداریم هست به امید خدا سالم به دنیا بیاد نمیزارم بیشتر از ۲ سال اختلاف داشته باشه با خواهر یا برادر بعدیش قربونش برم

دوسال و 3 ماه
الانم باردارم ناخواسته

من اولی رو باردارم😊 و فکرکنم دیگه بسه😉

پسرم ۴ سال و ۳ ماهش میشه بچه دوم ان شاالله بدنیا میاد

بعد ۱۳ سال دومی باردارم

دخترم شش ساله الان دوباره باردارم

3سالش شد و خدا خواست دومی رو باردار شدم

دخترم ۵ سالش الانم باردارم

۱۰سال پسرم الان دومی رو باردارم

پسرم هفت سالشه دومی رو باردارم

سه سال و نیم

دخترم ۱سال ۴ ماهشه
الانم ۴ ماه باردارم

دخترم چهارسال وچهارماهشه دومی روباردارم

۱ سال و ۹ ماه و خدا خواسته بود قصدش رو نداشتم الان باردار شم❤️

دو سال و چهارماه

پسرم ۴ ساله ک شد دومی رو باردار شدم

سوال های مرتبط