۲ پاسخ

آرد برنج و آب...مدل خاصی نداره...حالا من یکم موز هم له میکنم ،که شیرینش کنه

یک قاشق چای خوری ارد برنج و نصف لیوان اب رو ترکیب کن بزار رو حرارت ده دقیقه بمونه امادست اگه خیلی غلیظ بود بهش شیر خشک یا شیر مادر اضافه کن

سوال های مرتبط

مامان امیر ابوالفضل مامان امیر ابوالفضل ۱۲ ماهگی
مامان نویان ❤️ مامان نویان ❤️ ۱ سالگی