۹ پاسخ

قدم نو رسیده مبارک باشه انشااللع زودی خوب میشه نگران نباش کدوم بیمارستان عمل شدی ؟؟

مبارک باشه عزیزم عیبی نداره خوب میشه پسر منم ۱۷ بود زردیش سه روز موندیم ناراحتی نداره هممون این روزارو پشت سر گذاشتیم

قدم نو رسیده مبارکه 😍😘
زردی زود خوب میشه فق زود زود شیر بده انشالله بسلامتی بیایی خونت بچه منم زردیش 16 بود دو روز توش موندیم

پسر منم یکم دنیا اومد اونم بستری چند روزه
به حق امام رضا زود مرخص بشن

بسلامتی گلم😍😍😍
زردیش چند بود؟

نی نی منم دوم به دنیا اومده اونم بستریه 🥲 ایشالا جفتشون خوب شن مرخص شن به حق امام رضا 🥹❤️

ان شاالله زودتر خوب شه و به سلامتی ببریش خونه🥰😍

عزیزم خوش قدم باشه ان شاالله بهتربشه بیادخونه

سلام رستاخانم خوبی دوست خوبم ان شالله بسلامتی باشه مبارکتون باشه
زردیشم بزودی خوب میشه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان پرنسس💓 مامان پرنسس💓 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهراد🥹🩵 مامان مهراد🥹🩵 ۱ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان رستا خانم 😍 مامان رستا خانم 😍 ۵ ماهگی
مامان امیر حافظ مامان امیر حافظ ۱۱ ماهگی
مامان نسیم مامان نسیم ۴ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۲ ماهگی