۹ پاسخ

هم خودم هم دخترم خخخخ

اره عزیزم الان بهتر شدم نسبت به قبل

اره همش دوش میگیرم

آره بخاطر ضعف هست مادر که شیر خودش میده باید باناهار شام صبحانه درست بخوره میان وعده هم ظهر وهم شب ۳ مرتبه بخوره

بعضی وقتا اره،مخصوصا اگر فضا گرم باشه

منم همی طورم

آره من وسط سینه هامم عرق سوز شده نمیدونم چیکارکنم خوب نمیشه 😥

وایی اره من افتضاحم همی گرممه و کلی عرق میکنم هر روزم میرم حمام بازم همینه

اکثر مواقع اره

سوال های مرتبط