۴ پاسخ

چند وقت پیش بردیمش دکتر برا ادرار نکردنش تا رسیدیم گفت خانوم دکتر فکر کنم خصوصیم مریض شده یه دارویی چیزی میدی خوب بشه ؟ یعنی دکتره هنگ‌کرده بود انقد قربون صدقش رفت

پسرم پاش پیچ خورده‌بود بردیم عکسشو گرفتیم از دکتر ترسیده بود یعنی مطبو میدید غش میکرد چند سری شوهرم باهاش حرف زد و آرومش کرد و گفتیم دکتر خیلی مهربونه و فلان
البته دکترا هم همکاری کردن باهاش گفتن و خندیدن اینم ترسش ریخت الان یه موقع بریم راحت سلام میده میشینه رو صندلی برا دکترم تعریف می‌کنه

پسر منم همین بود جایزه‌ای چیزی اگه دکتر بده فرق میکنه برچسبی چیزیک خوشش میاد قبلش خودتون بدید دکتر بده بهش.
تازه پسر من تابحال آمپول اینا نزده یا خداروشکر بستری نشده

همه بچه ها اینجورین

سوال های مرتبط