من گیگوز میدم خوبه ولی بچم ۳ الی ۴ روزی یه بار دفع دارع
من نان میدم ولی هر بچه با بچه دیگه تفاوت داره باید امتحان کنی تا متوجه بشی با کدوم اوکی تره
من ۴ ماه نان دادم راضی بودم ولی یبوست شد بعد ۴ ماه
چون نان قندش بالاست شیرینه تپلی میکنه خیلی بعد آپتامیل دادم ب بچم نساخت اسهال شد جدای از اون بوی گند ماهی میده بخاطر امگا۳
بعد ۴ ماهگی تا الان گیگوز میدم
خیلی هم خوبه هرروز هم شکمش کار میکنه
فقط وزن دهیش نسبت به نان کمتره
اصلا در مورد شیر نباید بچه هارو باهم مقایسه کنی
بدنها متفاوته و هر بدنی به یه شیر واکنش نشون میده
من ماه اول نان دادم
هم یوبوست شد هم بهش نساخت و بالا میاورد و موقع پی پی دور باسنش میسوخت
گیگوز دادم بهش خوبه ولی وزن گیری انچنانی نداره
خالا دوست دخترش از اول گیگوز داده خیلی بهش ساخته و از همون موقع بهش میگفتن اضافه وزن داره انقدر که نوپولو گامبالوعههه😅
به نام خدا هیچکدام من هردوتا به پسرم دادم خوب نبوده شیرخشک میخوایی شروع کنی بدی با مشورت پزشک شیرخشک سبک اولش شروع کن چون باعث رفلاکس بچه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.