۸ پاسخ

خیلی راحت عزیزم پیدا میشه بچه منم کم وزن ه دکتر گیگوز داد

نان ک خیلی وزندهیش خوبه

منم گیگوز میدم
ن اکی ی

من ک‌هر ماه ده تا میگیرم همیشه هست.ولی نمیدونم باز وزن دهی گیگوز خوبه یا نه من شیر خودمو ک میخورد بهتر‌وزن‌میگرفت

همیشه هست من هروقت میخوام چنتا چنتا میگیرم

نان که عالیه
نان چی میدی؟؟
من نان اوپتی پرو میدم پسرم ۹کیلوعه عزیزم

وزنش چقدره؟

يبوست نمیگیره با نان؟

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان ۷ ماهگی