۲ پاسخ

اینو یکی از دوستام فرستاده

تصویر

من پیش دمتر سمانه آقازاده رفتم ی سری راضی بودم فعلا قسمت نشده دوباره ببرمش اما خواهرمم برد دندونای دخترش درست کرد اونم راضی بود رفتار خودشون ودستیار و منشیشون خیلی خوبه محیطش تمیزه و کارشونم خوبه

سوال های مرتبط