مریضن یسریا با خودشون مشکل دارن 🤪
به نظرم بافتش یه کم درشته من از صافی رد میکنم قشنگ له میش
ملت با خودشون درگیرن بخدا ولشون کن 😂
من جوپرک رو اسیاب میکنم
یه قاشق جوپرک با یه دونه سیب پوست گرفته شده با یکم حریره بادوم با یه کوچولو کره حیوانی میزارم بپزه
غلظتش ب خودت بستگی داره
وقتی کامل پخت یه کوچولو ک خنک شد یه قاشق شیرخشک اضافه کن
دیانا ک عاشقشه
شما منبع انرژی مثبتی عزیزم خودتو تایپیکاتو عشقه🦋💜🌸🌈
من سیب همینجوری با رنده ریزه رنده میکنم میدمش
بخارپز نمیخوره
https://rubika.ir/joing/BADDIAJBF0EKWIQSFAQDARWFAROZLDWK
گپ دورهمی مامان ها
دوستان خودتون دعوت کنید 😍
گروه تازه تاسیس شده انشاالله همه عضو میشن و افراد بیشتر میشه
کسی خواست روبیکا پیام بدین تا لینک بفرستم
@fatee888
از کجا متوجه میشین کی نگاه کرده؟
چطور درست کردی
خخخخخ عجب
دیس لایک چیع؟
بله همینه نوش جانش
دیس لایک چیه ؟
احتمالا ترتیبشو دادی اما پولشو ندادی😁
شاید دستش میخوره عزیزم سخت نگیر😁
چطور درست کردی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.