۱۶ پاسخ

مریضن یسریا با خودشون مشکل دارن 🤪

به نظرم بافتش یه کم درشته من از صافی رد میکنم قشنگ له میش

ملت با خودشون درگیرن بخدا ولشون کن 😂

من جوپرک رو اسیاب میکنم
یه قاشق جوپرک با یه دونه سیب پوست گرفته شده با یکم حریره بادوم با یه کوچولو کره حیوانی میزارم بپزه
غلظتش ب خودت بستگی داره
وقتی کامل پخت یه کوچولو ک خنک شد یه قاشق شیرخشک اضافه کن
دیانا ک عاشقشه

شما منبع انرژی مثبتی عزیزم خودتو تایپیکاتو عشقه🦋💜🌸🌈

من سیب همینجوری با رنده ریزه رنده میکنم میدمش
بخارپز نمیخوره

https://rubika.ir/joing/BADDIAJBF0EKWIQSFAQDARWFAROZLDWK
گپ دورهمی مامان ها

دوستان خودتون دعوت کنید 😍
گروه تازه تاسیس شده انشاالله همه عضو میشن و افراد بیشتر میشه
کسی خواست روبیکا پیام بدین تا لینک بفرستم
@fatee888

از کجا متوجه میشین کی نگاه کرده؟

چطور درست کردی

خخخخخ عجب

دیس لایک چیع؟

بله همینه نوش جانش

دیس لایک چیه ؟

احتمالا ترتیبشو دادی اما پولشو ندادی😁

شاید دستش میخوره عزیزم سخت نگیر😁

چطور درست کردی؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا🦢🦋 مامان فاطمه نورا🦢🦋 ۱۰ ماهگی