دکتر گفت بهترین زمان
خوبه.
از ۲۴ تا ۲۶ زمان خوبیه
تا ۲۶ فک کنم وقت داری
یبار صبح ازت خون میگیره ناشتا بعد باید شربت گلوکز بخوری دوباره یساعت بعد میگیره
اگ سه مرحله ای باشه دوباره یساعت بعدشم میگیره طی این مدتم هیجی نباید. بخوری
پودرشم با آب یخ قاطی کن بخور خیلی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.