سلام خانما کسی ۲۴هفته تمام آزمایش گلکز داده زمانش چطورع

۳ پاسخ

دکتر گفت بهترین زمان

خوبه.
از ۲۴ تا ۲۶ زمان خوبیه

تا ۲۶ فک کنم وقت داری
یبار صبح ازت خون میگیره ناشتا بعد باید شربت گلوکز بخوری دوباره یساعت بعد میگیره
اگ سه مرحله ای باشه دوباره یساعت بعدشم میگیره طی این مدتم هیجی نباید. بخوری
پودرشم با آب یخ قاطی کن بخور خیلی بهتره

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسری👶🩵 مامان پسری👶🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیرعباس 💙🐣 مامان امیرعباس 💙🐣 ۳ ماهگی