طبیعیه وقتی عطسه میکنم زیر شکمم تیرمیکشه؟؟شمام اینطورید؟

۳ پاسخ

اره سعی کن عطسه رو قشنگ رها کنی من اتفاقا وقتی خم شدم عطسه میکنم بیشتر درد میگیره، دلمو میگیرم و بلند عطسه میکنم کمتر میشه دردش

آره خودتونو جمع کنین درد نمی‌گیره من حتی اگه دراز کشیده باشم که نتونم به سرعت پاشم بشینم پاهامو جمع می‌کنم سمت شکمم دیگه تیر شدید نمی‌کشه

مال منم اینجوری بود ولی دکترم گفت خوب نیست و شیاف داد بهم

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری