اره سعی کن عطسه رو قشنگ رها کنی من اتفاقا وقتی خم شدم عطسه میکنم بیشتر درد میگیره، دلمو میگیرم و بلند عطسه میکنم کمتر میشه دردش
آره خودتونو جمع کنین درد نمیگیره من حتی اگه دراز کشیده باشم که نتونم به سرعت پاشم بشینم پاهامو جمع میکنم سمت شکمم دیگه تیر شدید نمیکشه
مال منم اینجوری بود ولی دکترم گفت خوب نیست و شیاف داد بهم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.