عزیزم شیر اصلا نده فعلا ،حتی اگر خوب شده حساسیتش تا سه چهار ماه شیر نده ،شیرخشک بده چون ممکنه دوباره برگرده
بچت بهتره الرژی داشت چیکار کردی چی داروی بهش دادی علائمش چی بود
از ۶ماهگی دکترش گفت توی غذاهاش میتونم بریزم ،فرنی و سوپ شیر و اینا.
الانم سرلاکش رو با شیر خنک درست میکنم. دوست داره
با ماست شروع کن
من براش از یه پیج سویق و سرلاک میخرم اصلا لبنیات فلان نداره برای بچه هایی که حساسن خیلی خوبه
من پسرم آلرژی داره نمیدم به هیچ وجه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.