۸ پاسخ

اینارو با چی میدی بخوره بچه

من بادام هندی و پسته هم پودر میکنم ب علاوه اینا

عزیزم داخل چی براش می‌ریزی بخوره؟

همشونو جدا جدا اسیاب کردی؟؟
منم میخوام اسیاب کنم همه رو قاطی کنم

سلام عزیزم خوبی میتونی درخواست دوستیمو قبول کنی

پسته هم خوبه

نوش جان😍بادام درختی؟ تو چه غذاهایی میریزید که بخوره؟

خوبه فقط بزار فریز تا خراب نشه من یه باز گذاشتم یخچال معمولی دیدم خراب شده الان دیگه میزارم فریز تازه هم میمونه

سوال های مرتبط