۳ پاسخ

با پوست

من با پوست اسیاب کردم بهش میدم

من آسیاب نمیکنم شب می‌زارم تو اب صبح راحت پوستش برمیگرده رنده میکنم تو فرنی
اینجوری هم تازه تره هم بهتر میخوره دخترم

سوال های مرتبط