#پوشک #مادر #شیر #بارداری #سونوگرافی

تصویر
۱۳ پاسخ

خب همسرتو متقاعد که نبریدش،به خانوادش چه ربطی داره که تعیین تکلیف میکنن،من باشم نمیرم‌ با این شرایط

خدایی برای یه شمال رفتن هم باید اعصاب خوردی راه بندازن
چه ادم هایی هستن
مگه اجباره کسیو ببری

به نظرم ۱ ماه منصرف بشو یعنی این ماه نروو
بعدش یهو برین نگین فهمیدم هم بگو با دوستامون بودیم یهویی شد

نباید میزاشتین بفهمن حالا باز اشکال نداره چند روز میخواین برین دیگه بنظرم به هیچ کس نگین برید برای خودتون هر وقت هم‌ زنگی چیزی زدن عادی رفتار کنین بعد یه مدت پرسیدن نمیخواین برین بگین نه منصرف شدیم مثلا فلان خرج واسمون پیش اومدن نمیتونیم بریم

والا دو سال پیش شمال رفتیم با دوست شوهرم و زنش چهارتایی مادرشوهرم کوفتمون کرد همش زنگ کی میای کجایین چی خوردین بله اومدیم خونمون ورداشت گف لااقل ی تعارف میزدین منم میرفتم شوهرمم گف تورو کجا میبردم دوستم و زنش بود گف با اونا چیکار داشتم هی تکرار میکنه منو شمال نبردین ی بار چهار تایی منو تو و خاهرات بریم مثلا میخان من نباشم دیگ😂گفتم بییییا خیلی بد سفره غر میزنه جایی بریم هی میگ پاشید بریم بسه دیگ😐😐😐بی دستو پاس بگم زرنگه و اینا😅😅ولی خدایی مامانم هیچ وقت تاحالا ن گلایه ای کرده ک چرا منو نمیبرین ن چیزی همیشه میگ تا جوونین بگردین خوش بگذرونین

به نظر من شما به یه مسافرت ۳ نفره احتیاج دارید و همسرتو متقاعد کن که مامانت اینجوریه و سخته بچه کوچیک و مادرشوهرت رو هندل کنید ، و اگه همسرت همراه نیست با خواسته ات ، بگو پس مسافرت کنسله من میخوام برم خوش بگذرونم نه اینکه برم بهم خوش نگذره و دل خوری پیش بیاد ، منم ۷ ساله ازدواج کردم هر مسافرتی رفتم مامانم بردیم ، یا مسافرت دسته جمعی مامانم تو ماشین ما هست ، تو این ۷ سال ۷-۸ بار مسافرت با همسرم تنها رفتیم ، ولی چند روز پیش به همسرم گفتم دلم مسافرت ۳ نفره میخواد لطفا به مامانم تعارف نکن 😅، همسرمم گفت حق داری خودمون ۳ تا میریم با اینکه مامانم فوق العاده خوش گذرونه و اصلا نق نمیزنه ولی باز ادم دوست داره تنهایی سفر بره

با همسرت حرف بزن و بگو به همین دلیل هایی که گفتی نمیتونیم با مادرت بریم

اصلا نبايد به كسي ميگفتيد ميخوايد بريد سفر يكم سفرتونو عقب بندازيد اونا كه هر روز تو خونتون نيستن بدون خبر بريدو برگرديد

اصلا نباید میزاشتید بفهمه...

عزیزم بستگی به همسرت داره متقاعدش کن که بعد مدتی میخواید با هم تنها وقت بگذرونید لطفا این سفر تنها بریم انشالله دفعه بعد خانوادتو هم میبریم که حال هواشون عوض شه من الان نیاز دارم با تو بچمون تنها وقت بگذرونم

خب به شوهرت بگو مادرت کوفتم میکنه بله منم دوستای یبار میرفتم قطعا کسیو باخودم نمیبرم خودت یه جوری به شوهرت بفهمون اصن بگو ما بچه کوچیک داریم کلی مامانت رو اذیت میکنه ی بهانه ای بیار

من باشم نمیرم🙁

خانواده همسر و بقیه رو ولکن شوهرت چی میگه؟
هرچی اون بگه حسابه
من شوهرم هرچیزی بگه بقیه گوش میدن و حق اعتراض و حرفی رو ندارن
من همممه مسافرتا مادرشوهرم بوده چون خودمون ماشین سواری نداریم با ماشین پدرشوهرم میریم مسافرت که خب از همون اول مادرشوهرم میگه ماشین ماعه منم ببرین و البته اینو اضافه کنم خوش سفره و من واقعا باهاش اذیت نیستم تازه کلی از زحمتهام رو گردنش میندازم مث ظرف شدن و نگهداری بچه هامو و غذا پختن والبته خودمم کمک میدما درکل آدم بدسفر و بدی نیست
اما خیییلی دلم مبخواد یه سفر چهارتایی(خودم و همسرم و دوتاپسرها)باهم بریم هنوز فرصتی پیش نیومده

سوال های مرتبط