۴ پاسخ

عزیزم فکر کنم همش سرپایی تحرکتت بالا باشه کمی ب خودت استراحت کن نفس های عمیق دن و باز دم بکش

منم بچه سفالیکه

سر بچه پایینه یعنی چی؟؟یعنی سفالیکه یا کلا خودشو کشیده پایین

خوشبحالت منو ک گف تو تا یک ماه دیگه زایمان نمیکنی سربچت بالاس پایین نیومده

سوال های مرتبط

مامان مسدود شدم 😪 مامان مسدود شدم 😪 ۷ ماهگی