عزیزم فکر کنم همش سرپایی تحرکتت بالا باشه کمی ب خودت استراحت کن نفس های عمیق دن و باز دم بکش
منم بچه سفالیکه
سر بچه پایینه یعنی چی؟؟یعنی سفالیکه یا کلا خودشو کشیده پایین
خوشبحالت منو ک گف تو تا یک ماه دیگه زایمان نمیکنی سربچت بالاس پایین نیومده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.