خانومااا سونوم چجوریه اصلا نمیفهممش 🤔😔

تصویر
۵ پاسخ

باقی چیزا خوبه

33 هفتته
بچت سفالکیه
وزن بچتم دو گرمو خورده اییه
طول سرویستم30
خوبه همچی

یک دور بند ناف دور گردنش اما نگرانی. نداره. زده فشاری نیست

همه چیزنرمال و خوبه عزیز

همه چیزش خوبه و مطابق هفتشه وزنش خوبه فشار شریان رحمی نداری یعنی خون‌رسانی به بچت خوبه از نظر رشد مغزی هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان دایار مامان دایار ۱۲ ماهگی
مامان 🐻🍭دریا خانم🐥 مامان 🐻🍭دریا خانم🐥 ۱ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۲ ماهگی
مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وششم بارداری
مامان خداداد🩵 مامان خداداد🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اطلس مامان اطلس روزهای ابتدایی تولد