آره کمه تقویت کن خودتو اگه دکترت صلاح میدونه لیدی میل بخور
اتفاقا امروز داشتم سونوهای خواهرم نگاه میکردم اونم تو ۳۳ هفته وزن پسرش همینقدر بود، گفت بعدش دیگه کلا کباب زیاد میخورده و روزی یه دونه بستنی ، پسرش ۳۳۰۰ دنیا اومد ، نگران نباش اصلا این هفته های اخر مهم
من 34هفته و 2روز 2250بود دکتر گفت وزنش کمه
وزنش ک خوبه
من ۳۲ ۱۹۰۰ بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.